wtorek, 9 kwietnia 2013

Rozdział 1

5:30, telefon. 

- Gdzie ty jesteś?! Byłyśmy umówione na szóstą!
- O co Ci chodzi? Czemu mnie tak wcześnie budzisz? Zwariowałaś?
- Wcześnie?! Stoję tu od pół godziny, marznę, a ty sobie śpisz?

- Jest piąta rano, dziewczyno daj mi się wyspać!
- Jaka piąta! Jest szósta trzydzieści!
- Co?! Ale jak to?
- Mery, nie przestawiłaś godziny?
- To wszystko przez te święta.
 - Opowiesz mi potem. Wstawaj i się szykuj tylko szybko, wiesz, że jak się spóźnię to dostanę ochrzan od Kwiatkowskiej.

- Dobra, dobra. Już. Czekaj na Krótkiej, będę za 20 min.
- Chyba oszalałaś? 20 min? Za 20 min to ja już dawno powinnam być u tej baby. Za 15 min masz być !
- Nie gadaj już, bo się nie wyrobię. Cześć.
 
;czerwona słuchawka; 


`Czemu zapomniałam o tym zegarku? Przeze mnie Nata nie zda.  Ehh.. Muszę wziąć się w garść! .. No gdzie moje spodnie, kurczę. .


Nareszcie byłam gotowa. Włożyłam biały T-shirt, jeansową koszule,  czarne legginsy i vansy.  Tej wiosny nie było zbyt ciepło, ale niewolno narzekać. Uczesałam włosy w wysoki kucyk, schowałam kanapkę i wyszłam. Była już 6:15, wiedziałam, że zaraz zadzwoni Natalia. Nie było czasu musiałam biec. Z ul. Karmelowej, wbiegłam na ul. Miłą. Została tylko jedna alejka. „Niestety” na Miłej otworzyli nowy butik. Na wystawie były takie super ciuchy, że zapatrzyłam się w nie. Byłam tak zdezorientowana, że nawet nie zauważyłam jednego z przechodniów i wpadłam na niego. Przewróciłam się na chodnik, razem z książkami chłopca.


- Przepraszam, jestem spóźniona. – Wstałam i pozbierałam ćwiczenia.
- Przestań, nic się nie stało. A gdzie się tak spieszysz?
 - Zapomniałam przestawić budzika, a o 7:00 mam spotkanie.

- Zakręcona jesteś.
- Wiem, mam to po tacie. Sorry, ale muszę lecieć. – Podałam mu książki i pobiegłam dalej, ale usłyszałam tylko;


- Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy!


Przez tę chwilę mogłam mu się dobrze przyjrzeć. Miał blond włosy, niebieskie oczy i kilka piegów. Miał ok. 1m 90 cm, był dość szczupły. Słodko się uśmiechał i ciągle nerwowo gniótł skrawek koszuli. Żałowałam, że nie mogliśmy dłużej porozmawiać, wydawał się fajny. Myślę, że nazywał się Emil, bo na swojej czapce miał przypinkę na której właśnie pisało to imię. Nie mogłam dłużej rozmyślać, właśnie dobiegłam na miejsce.


- Gdybym miała czas, dostała byś niezły opieprz.
- Nati, chodź!
Doszłyśmy akurat o 7:00, Natalia weszła do gabinetu, ja poczekałam na ławce. Po jakiś 10 minutach, wyszła rozpłakana. 


-  Co się stało? Nie zdasz?
 - Zdam, jeśli napiszę dobrze 3 testy.

- No to super! Ale nadal nie rozumiem czemu jesteś załamana?
- Nie rozumiesz? Sprawdziany będą dzień po dniu, wtorek, środa, czwartek.  Do tego czasu będę musiała wkuwać! Nie pójdę na ten koncert!
- Co?! Koncert Rihanny bez Ciebie?
Sama zaczęłam płakać.  W sobotę miał być koncert, najlepszy koncert w naszym życiu! Byłyśmy MEGA fankami Rihanny. Postanowiłam, że pomogę mojej przyjaciółce. Zaczęłam szukać jej korepetytora, który ją przygotuje.  Zajęło mi to 2 dni. Korepetytor miał najpierw przyjść do mnie na 45 min, aby poduczyć mnie matmy.  Wszystko przygotowałam, nawet kawę zbożową. W końcu dzwonek do drzwi. Zgadnijcie kogo tam zobaczyłam… EMIL! Tak to był on. Gdy mnie ujrzał zaczął się śmiać. Nie wiem dokładnie z czego, ale nie pytałam o to. Zaprosiłam go do swojego pokoju. Usiadłam na sofie. On wziął jeden z podręczników i podszedł do mnie.


- Zaczynamy naukę?
-  Matematyka może poczekać. Chce Cię lepiej poznać. Opowiedz coś o sobie. – Oparłam podbródek na dłoniach i wsłuchałam się.

- Okej. Więc,  nazywam się Emil Wersh. Chodzę do 1 klasy liceum. Ty jesteś z 3 gim, nie?
 - Tak, mów dalej.

-Interesuje się sportem. Jeżdżę na deskorolce, a w zimę na snowboardzie.
- Dlaczego wcześniej Cię nie poznałam? :D
- Tego to ja nie wiem.  Poznań to duże miasto. Ale teraz ty opowiedz o sobie.
- Nazywam się Mery Shock. Jak już wiesz chodzę do 3 klasy gimnazjum. Interesuje się rysowaniem oraz tańcem. A teraz zajmijmy się matmą, za 15 min jedziesz do Naty. 

Wszystko mi tłumaczył bardzo dokładnie, ale ja i tak nie słuchałam. Dopiero po jakimś czasie uświadomiłam sobie, że on mi się naprawdę podoba. Cały kwadrans siedziałam wpatrzona w niego. O 17:30 wyszedł. Postanowiłam, że przejdę się do mojego taty. Zostawiłam u niego kilka ubrań a, że mieszkał 20 minut drogi stąd, miałam przyjemny spacer. Szłam parkiem, kiedy zerwał się wiatr, włożyłam ręce do kieszeni, by je ogrzać. W jednej z nich był jakiś papierek, nie wiedziałam co to. Wyciągnąłem go. Na kawałku kartki napisany był jakiś numer telefonu, na drugiej stronie zaś: „ Zadzwoń, Emil <3”. Szybko zapisałam go w komórce. Doszłam do domu taty. Wzięłam ubrania i wróciłam do siebie. Zapomniałam wspomnieć, że mój ojciec i matka rozwiedli się. Teraz mieszkam z mamą i młodszą siostrą. Tatę odwiedzam dwa razy na tydzień.  Bardzo za nim tęsknię, ale tak już w życiu bywa.. 


Wieczorem, kiedy już się umyłam, wzięłam swój zeszyt i zaczęłam rysować, a dokładniej to rysować Emila. Kiedy skończyłam, schowałam portret pod poduszkę i poszłam spać..

27 komentarzy:

  1. Z A R Ą B I S T Y <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, przyjemnie się czyta ;) . Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeej świetne <33 i te frytki na tle , akurat jestem glodna xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny tekst ;3 A tło zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny <3
    http://ask.fm/soyouarebitch

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahah fajne tło xd
    Co do rozdziału to jest okey :)
    prosze wyłącz weryfikacje obrazkową :C

    ZAPRASZAM

    one-direction-story-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! ;)
    masz talent! ;>
    Czekam na kolejną część :)
    +zapraszam;

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wprost świetne. Czekam na kolejne rozdziały. Ciekawie się zapowiada. I dzięki za koma
    http://fatalshortcut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka, bardzo ciekawe.
    zaobserwowała bym gdyby było jak.

    http://sjpw-pisarka.blogspot.com/
    zapraszam do zakładki opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada ;)
    Zapraszam do siebie http://makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, fajne ;3

    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie piszesz, ciekawa historia... :3
    Pozdrawiam,
    Mionka M.

    PS. Również dodałam Cię do kręgów <33

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne piszesz, ale koniecznie zmień wygląd bloga i kolor czcionki.
    Te frytki nie pasują do bloga i trudno się czyta bo czcionka jest jaskrawa.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://szukajac-tego-jedynego.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmień kolor czcionki, bo ciężko się czyta...ale po za tym jest świetnie! Ciekawie piszesz+obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie piszesz :)
    Obserwuję - będę wpadać, liczę na rewanż.

    mildieworld.blogspot.com/
    My life. My photography. My handmade.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne opowiadanko, miło się czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. niewolno, Cię itp. z dużej, tylko; - to są twoje błedy. Poza tym, czy w jakiejkolwiek książce widziałaś buźki? Do tego- zero opisów no tylko tego chłopaka, który i tak był... Już wiem, jakie będzie zakończenie. Nie zraź się, proszę, tylko popraw kilka błędów. Jakby co, sprawdzę- zaobserwowałem. Odwdzięczysz się?
    http://worldofmerszytsimagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki, spróbuję się poprawić. ;)
      Tylko.. Właśnie starałam się nie robić buziek, i ich tutaj nie ma ;o

      Usuń
  18. Fajnie się zapowiada :D
    To tło mnie rozwala. frytki mniam, aż jeść się chce ;)
    Czekam na rozdział 2
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rozdział ;3 Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Trudno mi cokolwiek na razie powiedzieć. Wiele to się nie działo, a i tak nie wiem, czy będzie to jakaś zwykła miłostka nastolatki, czy zwrotna historia, Pożyjemy, zobaczymy.

    pustka-intensywnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaobserwowałam i licze na rewanż:)
    Licze, że mnie zaobserwujesz >.<
    Zależy mi żebyś mnie zaobserwowała *_*
    Link : http://martaandmarta2001105667.blogspot.com/
    Prosze zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! :3 Obserwuję i liczę na rewanż :> Piszesz bardzo ciekawie :)

    http://www.juulka-juulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog i genialne opowiadanie.
    Zapraszam do mnie
    http://magic-loves-us-because-we-love-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~weryfikacja obrazkowa usunięta~
Dzięki za komentarz ;3
Każdy daje mocnego kopa do dalszej pracy, to wiele dla mnie znaczy. ;)